Förklaring från gårdagens bilder

Okej bilderna jag postade igår, ska förklara lite. Hade inte tid att skriva igår. I skolan hade vi "essembly" eller något då alla i Student Government gjorde massa roliga grejer och det bjöds på dans av dansarna (som är helt otroliga), cheerleadsen, pardans och hiphop. 

Sen hade vi träning men det regnade så mycket så vi fick gå in och äta pannkakor i mängder istället! 

Igårkväll var det MATCH! Vi vann med 21-0!! Älskar att heja, skrika och skratta :D efteråt åkte vi till en kille som heter Josh som hade fest, det var hur många som helst där och han bodde så fint! Eftersom vi var hemma själva så kom vi hem sent och vi hade sleepover i källaren, älskar mina systar <3

Sista bilden var mitt svar till Homecoming, köpte lysande saker och skrev ett YES i Nates trädgård, han blev jätteglad och han kommer bli bästa daten ever! Längtar så !!!

Nu är vi uppe tidigt för vi ska åka till en sjö, åka båt, ring och wakebord. Ikväll blir det bröllop :)

Puss.

Hade jättekonstiga drömmar inatt. Drömde att mamma och pappa hämtade mig för att åka till stugan över helgen bara haha. Sen drömde jag att Amanda Öberg kom och hälsade på. Tänker på er alla mycket, puss!
Kommentarer
öberg säger:

men sötaste!!!!!! <3

2014-08-31 | 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: