HOMECOMING DANCE

Okej nu ska jag sammanfatta den långa gårdagen.

Nate hämtade upp mig vid 10 och vi åkte till Night Time för frukost. Vi åt donuts och bagels. Sen åkte vi med Ayanna och Jessie till Orem, vi hade partybilen och bytte platser i rödljusen haha. I Orem åkte vi till USA:s största trampolinepark, det var så sjukt stort och roligt. Vi hoppade och körde jage osv. Sen åkte vi och käkade lunch. KLM hem vid 5, tog en dusch och åkte till Maddi som skulle fixa mitt hår. Blev klar där och sen hämtade Nate mig igen. Vi åkte till Braidens hus (som är så amerikansk lyxigt SNYGGT!) för att ta bilder. Alla föräldrar var där och det var svårt att veta vilken kamera man skulle kolla i ;) haha! 

Sen åkte vi och åt middag för att sedan fortsätta till dansen. Det var så himla roligt där, alla dansade och jag dansade nog mest haha. Älskade det. Dock tycker jag det är jobbigt när man går med en dejt för då måste man dansa med den mesta dels men vi löste det bra. Kom hem vid 12 och somnade direkt. 

Försov mig även så det blev ingen kyrka för mig idag, ska plugga lite och äta frukost. Pratade precis med mormor och morfar och fällde några tårar❤️

Här är några bilder:






Vi hade en väldigt stor grupp vilket var så kul! Några av mina bästavännet var i gruppen vilket gjorde det ännu bättre!


Mina bästavänner, Ayanna och Sarah❤️








Kommentarer
Emma säger:

Åh så himla fin<3 Gud så roligt det låter!!

2014-09-28 | 18:54:56
Hanna Fjeld säger:

It is SOOO American! ;) Du är jättefin, Sanna! Kram

2014-09-28 | 21:48:09
Lina säger:

du är så himla söt :)

2014-09-29 | 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: