bra start av veckan!

Igår, måndag, simmade jag från 7-9. Känns så himla bra nu, jag hänger med i farten och har blivit mycket bättre. Coach hjälper mig mycket med tekniken också! Perfekt! Efteråt tog jag en nap och sen åkte jag Kati, Amy och Patty till Salt Lake och shoppades hela dagen. Hittade några fina plagg 😃 På kvällen åkte vi till en ishockeymatch och träffade släkten där, dock kunde inte min familj komma då vädret var väldigt farligt och vägarna avstängda från Tooele. Vår släkt hade hyrt en stor Suite och vi hade buffé. Matchen var väldigt rolig att se ovh vårt lag vann! 

Idag har jag simmat igen från 7-9, kom precis hem och ska duscha och ta en nap. Vädret är perfekt idag, ska nog åka pulka senare med Amy & Kati. Ikväll ska jag på en dubbeldejt med Ryan, Carver och Jacey. Vi ska nog ta oss in till SLC 😃

Imorgon är det Nyår!! Har dubbla träningar så 4timmar.. Sen ska jag och några kompisar bada bubbelpool, åka skridskor och grilla! Vad är era planer? 
Kram ❤️








Kommentarer
Hanna Fjeld säger:

Önskar dig ett gott nytt år, Sanna. Kul att du simmar, min dotter simmar i SK Elfsborg och tävlar lite också. Jag håller tydligen på att blir en simmarförälder :) Ha det gott och ta hand om dig!
Kram, Hanna

Svar: Tack! Gott nytt år till dig!! Va roligt, älskar simning! Kram
Sanna Lundqvist

2014-12-31 | 10:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: