XC BANQUET

Hej!! Idag, måndag, hade vi vår XC avslutning. Vi åt glass, visade bilder och delade ut awards. Det var en väldigt roligt men ledsen kväll. Jag är dock väldigt glad att jag kommer göra track till våren och ha kvar några av coacherna! Så våra kaptener gjorde roliga awards on alla och då fick jag "American tourist award" eftersom jag alltid tar bilder och vi stoppat bussen flertal gånger för att jag ska kunna springa ut och ta en bild. Sen fick jag äntligen min medalj från ett lopp för längsen. Fick även en inramad bild på mig, alla seniors och jag (eftersom jag bara är här ett år) fick det. I slutet delade coacherna ut ca 5 awards och jag fick "most spirited", jag blev så glad och tårögd. Deras förklaring var att jag alltid med ett leende på läpparna och en glimt i ögat kom till träningarna. Jag pushade alla och gav en positiv inställning till hela laget. Blev så rörd ❤️


De stavade mitt namn rätt 😃😃



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: