En liten uppdatering..

Ska lägga mig nu, är så trött. Kom precis hem från pasta-party och det var like kul som vanligt. Nu har jag kommit in i träningarna och orkar med. Att gå med i simlaget är det bästa jag har gjort sedan jag kom. Imorgon är det tävling, hemma. Vet inte riktigt vilka event jag simmar än dock.

Det är ganska fint väder ute nu, lite kallt men blå himmel och sol. I lördags cyklade jag och syd uppe i bergen, så mysigt och vackert! 

Imorgon vaknar jag upp 5.30 och har träning, sen en vanlig dag i skolan och sen tävlingen. Kanske ska på dejt efteråt och sen Skypea med LINNEEAA❤️ Puss och kram skumbanan😘

(Killläget för tillfället: har börjat tycka om Wylie igen och är intresserad av Ryan, här så tycker dem de är bra om man dejtar många så "go for it" 😂)



Kommentarer
Sophia säger:

Ahhh kan du inte berätta mer om dina 'dejter' o allt det där? Tycker det är skitspännande hihi... :D Hoppas du har det bra!!

2014-11-13 | 12:13:47
Bloggadress: http://sophiaiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: