The night before the NIGHT!!!!!

Som jag har längtat till denna dagen. 17e april, en fredag, imorgon. Imorgon är det PROM! Min amerikanska PROM. Vilken dröm. Klänningen, skorna och smyckena hänger redo. Sminket är provat. Uppsättningen är bestämd och idag gjorde jag mina naglar. JAG ÄR REDO! 

Jag ska gå med en kompis som heter Isiah. Han kommer hämta upp mig innan 8 för att sedan ha frukost som killarna har gjort. Idag ringde han och från vad jag ville ha till frukost.!! Sen har de hyrt de stora bollarna (som hamsterhjul) och vi ska göra massa olika sporter och lekar med dem. Har min hår appointment + smink appointment runt 3-5. Det blir middag och bal inne i Salt Lake, i the capitol!!! Sjukt taggad! Massor av bilder kommer komma lördag morgon, så håll ögonen öppna❤️
Såhär glad är jag just nu!!!
Kommentarer
Anna säger:

Ha en underbar dag-kväll och natt💃🇺🇸👗

2015-04-17 | 07:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: