Best weekend so far!!

Hej på er, vill börja med att säga hur mycket ni betyder för mig och jag saknar er så sjukt mycket. 

Förra veckan hade jag endast skola måndag, tisdag och onsdag. På torsdagen åkte jag in till SLC och för presskonferens och annat. På fredag begav vi oss till Kalifornien med Grandpa & grandma. Åkte på route 66! Vi kom fram senare på kvällen. Vi åkte till våra kusiner i Palm Springs. På kvällen åt vi, badade i poolen, kollade film från poolen och spelade spel. Detta var vad hela helgen bestod av. Älskade det. Kusinerna vi bodde hos är så himla underbara också. Älskade det. Allt var så chill och en liten break från all  strikt religon i Utah. Var ca 30 grader hela tiden och blev lite brun !! Woho!

Om det är någonstans jag skulle kunna bo i Amerika (av de staterna jag besökt) så är det definitiv Kalifornien. Vill tillbaka dit, så mamma och pappa, semester i Palm Springs nästa sportlov?😜 

Vägen hem stoppade vi en natt i Las Vegas. På kvällen åkte vi runt och kollade i staden, så himla coolt! De har delar av NY, Paris, New Orleans osv.. Naturen är så häftig, även fast de är öken så gillar jag det. Solnedgången var så vacker och fällde några tårar när vi lämnade Cali. 

I veckan har jag endast skola onsdag, torsdag och fredag. Har inga planer mer än att träna och förhoppningsvis köpa en balklänning. 

Har ca 100 dagar kvar i Amerika. Ska ta vara på de sista 3 månaderna. Har Moab att se fram emot i Mars även TRACK tävlingar som börjar. Bal, påsklov och St.George i april. Maj kommer bli en upptagen och rolig månad med födelsedag, graduation, Washington DC. 

Hoppas allt är bra därhemma. Är ledsen att jag inte kunnat Skypea så mycket. Har aldrig tid och ibland är det lättare att inte Skypea då jag blir hemsjuk.. + att jag har kyrka senare nu.. ❤️!
















Kommentarer
Rebecca Millby säger:

Hej Sanna! Jag har följt din blogg enda sen du åkte, så himla kul! Sjukt vilken upplevelse du gjort, ångrar att jag inte gjorde något sånt! Forsätt njut och ta vara på tiden! Kram

Svar: Åå så kul att höra! Hoppas du mår toppen :) Kramar!
Sanna Lundqvist

2015-02-18 | 07:55:22
Emma W säger:

Låter som en underbart rolig helg!!<3 saknar dig så mycket..

Svar: Saknar dig så myckey❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Sanna Lundqvist

2015-02-18 | 20:06:29
Mamma säger:

Hej! Vi saknar dig! Oj vi får ladda för CA framöver. Ha kul nu. Ni ser ut att ha bra väder i Utah också. Brukar kolla vädret hos dig Älskar dig!❤️

Svar: Du äger! ❤️
Sanna Lundqvist

2015-02-18 | 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: