Ytterligare en helg

Så en liten summering av helgen. I fredags hade vi ett party med simlaget, vi åt mat, klädde ut oss och gick till poolen för att fixa iordning. Var väldigt roligt - som vanligt.

I lördags hade vi REGION! Jag gjorde personbästa i 50 free. Bröstsimmet gick helt okej. VI VANN! Vi är region Champions!!! Även min skolas Wrestling lag, drill lag och cheerleaders vann. SUPERIOR DAY TO BE A BUFF 💜 på kvällen hängde jag med kompisar.

Idag, söndag, sprang jag på morgonen. Sen kyrkan. Det var fast söndag vilket betyder att man inte äter något tills på eftermiddagen ca kl 3. Jag svälte. Min Vmamma gick upp och pratade om sitt testimony. Jag sa att jag ville höra de och hon pratade rakt till mig, hon berättade hur lyckliga dom är att ha mig, att hon inte kan tänka på att jag ska till Sverige osv. Jag och många andra i kyrkan storlipade. Efteråt åkte vi till mormor och hade SUPERBOWL party, massor av mat och football.

I veckan är det spirit week, vilket betyder utklädnad varje dag. Det blir även Mr. Tooele pagent och Basketball varje dag. I veckan ska jag börja uppbyggnad med TRACK. På tisdag är det jaceys födelsedag och jag har en frisör bokning. Kramar!!
















Kommentarer
Hanna Fjeld säger:

Grymt med personbästa! Bra jobbat! /Hanna

2015-02-03 | 11:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: