Ytterligare en vecka'

Hej vänner, ännu en vecka har gått förbi. Kommer inte ens ihåg vad jag gjort denna veckan haha. Har tränat friidrott :D, hängt med Nate, Mccay, Sofie, haft filmkväll, vart på dop osv. I veckan har jag skola alla dagar förutom tisdag, friidrott, gymklasser och prom practices. På lördag åker jag på dubbel date till Logan för att se deras sista basket match för säsongen. Hur ser er vecka ut? Kram!

GLÖMDE SÄGA ATT JAG KÖPTE MIN PROM DRESS😃😃😃 ni får se den i april dock!

Ville vara amerikansk och prova denna cupcaken.

Happy b-day Wardle!






Selfie med en död racoon !! Why not?

Kommentarer
Anonym säger:

Vi ser fram emot att se dig på promen. Puss❤️

2015-03-08 | 08:31:04
Anna säger:

Krya på dig❤️ till 100%!

2015-03-08 | 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: