A duck + nightgames

Kan inte förstå att jag har TVÅ dagar kvar. Idag och imorgon. Tiden går för fort, vill stanna här i underbara Utah, kommer bli så svårt att säga hejdå. Idag kommer jag säga hejdå till mina närmsta vänner.. Usch! 

Igår köpte Boris en duck och nämnde honom Goose, han är nu lyckligare i Stansbury Lake dock. Igårkväll spelade vi nightgames. En lek som heter Chase, typ som tjuv och polis. Vi var ca 20 personer, 6 av dem var poliser i 3 olika bilar. Resten av oss skulle ta oss från High School till Walmart utan att blev upptäckta, vilket är ca 6km, kl 1 på natten. Vi kröp i diken, blev hotade med en pistol, sprang överallt och ingenstans. Tillslut så vann jag, Sofie och Erin!! WOOT WOOT! 







Kommentarer
Matilda säger:

❤️, ses om mindre än än vecka!!

2015-05-29 | 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: