HELLUUU HAPPY GIRL

Hej! Nu har jag försökt smälta allt! Behövde några dagar att bara tänka på de innan jag skulle skriva av mig.
 
Jag har kommit i en stad som heter Tooele, nära Salt Lake City i Utah. I Tooele bor det ca 35 000 invånare. Skolan jag ska gå på heter Tooele High School och där går det ca 1500 elever. Utah är hur fint som helst och är väldigt känt för sin omväxlande, vackra natur och Bryce Canyon. Jag kommer bo ca 3 minuter från skolan i ett väldigt Amerikansk hus med "the Smart family". 
 
När jag fick beskedet kollade jag igenom hur familjen var och vi hade verkligen samma intressen, så jag mailade dem och de svarade på 30 min. Nu har jag "chattat" med dem på facebook i två dagar och vi skriver hur mycket som helst, känns så sjukt bra! 
 
Pappa Jeff är 46 år och jobbar på ett eget företag där han gör glas, Jeff beskrivs som ett barn i en mans kropp. Han är väldigt rolig och jobbar hårt. Mamma Stacy är 45 år och jobbar som "Family Coordinator". Hon är HUR snäll som helst. De har fyra barn varav två bor hemma, Jacey och Sydney. Jacey är 17 år och Sydney är 13 år.
 
De är intresserade i sport och de simmar, cyklar, klättar, åker wakebord, skidor, volleyboll.. OSV.
De alla är intresserade i musik och Jacey är med i en orkester. Jag som är hus omuskikalisk som helst (!). Men mamman är pianolärare och sa att hon kunde hjälpa mig. Hela familjen har även utlovat att lära mig spela instrument.
 
De är väldigt engagerade och entusiastiska. De har redan bestämt massa saker som vi ska göra när jag kommer! Först ska vi åka och shoppa allt jag behöver hehe! Sen ska dem lära mig att åke wakebord, dem har en hur fin båt som helst i en sjö!!!!! Vi ska åka upp till Logan, jättefint ställe till deras extra hus, vi ska kolla på Frozen 10009505 gånger.. Ja vi ska göra allt! 
 
Sydney är den enda blonda i familjen och när dem valde mig sa dem "Sanna is the blond sister Sydney never had". Jacey har sagt att hon vill börja i friidrott tillsammans med mig :D Jacey och jag kommer gå i samma skola och hon trivs jättebra där, hon har berättat om vilka ämnen som finns och jag tyckte keramik, matlagning och inredning lät väldigt roligt. Idag ska hon skicka sitt schema till mig så jag vet vilka möjligheter det finns.
 
Jag är verkligen lycklig, det är verkligen en lättnad att vara så nöjd med sin familj. Jag är så glad med placeringen för det blev precis som jag ville med klimat och allt. Jag kommer få bada, åka wakebord men även åka skidor!! HUR SJUKT! 
 
Familjen är nog det bästa, de är så himla trevliga och de vill att jag ska komma ner tidigare haha! 
 
Kommentarer
Linnea säger:

Åååååh!! Asså jag älskar att höra om din familj! Den är ju helt perfekt Sanna och du kommer få världens bästa år! Nu är bara kvar att hoppas att vi kommer på samma soft landing för det skulle ju vara roligaste ever :D <3 KRAMAR FRÅN SKARA<3

2014-04-02 | 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: