HOLIDAYS

Imorgon är det torsdag och jag ska till skolan, simma och sen till Sofie och Webbers. Ska sova där hela helgen😍 Halloween är på fredag och vi ska "carv pumpkins", bus eller godis och ha ett litet party med Gidgets soppa. Är så taggad!! 

Om 1 månad är det Thanksgiving och jag ska till Seattle för att fira med mängder av Turkey. En månad efter det är det JUL!! Åå vad mysigt! 3 traditioner på två månader, men va kul!

Idag i skolan hände en rolig grej. Det kom in två män med datorer till vårt klassrum. De sa att någon i vårt klassrum försökte hacka sig in på skolans datasystem (fråga mig inte varför, byta betyg typ) och att det var strängt förbjudet, mot lagen osv. Alla började såklart kolla omkring sig. Det var någon med en android telefon. Vår lärare gick ut med männen och när de kom in några sekunder senare så pekade han på en kille som de trodde var skyldig. Han är hur smart som helst och hade sin mobil under hela lektionen, när männen kom in så skakade han så mycket. Det var ganska så obvious att de var han. Men de kollade igenom allas mobiler ändå, när de kollade hans så stängde han av den (haha och vi alla såg det..) och sa att den dog. Sen fick vi reda på att de var han, så scary. Får se om han kommer till skolan eller om han är avstängd :O

Simningen är jobbig men idag gick det väldigt bra för mig. Har sånt sjukt sötsug på kvällarna bara. Svårt att äta mellanmål här vilket leder till sötsug. Ska försöka klara mig 21 dagar utan sötsaker för då ska man tydligen minska sötsuget. Men jag börjar efter halloween haha.. Kramar i mängder!!

Vill även passa på att skriva lite till Sofie. Jag träffade Sofie ca 5 dagar efter jag kom hit. Hon var så sjuk, låg inne på sjukhus och mådde så dåligt. När jag träffade henne trodde jag hon var blyg och trodde aldrig vi skulle hänga. Idag är hon en av mina allra bästavänner och jag har så sjukt jädra roligt med henne. Kan prata om allt med henne och hon är helt fantastisk. Ibland träffar man någon som man klickar med direkt och de gör vi. Älskar dig och jag vet att det alltid kommer vara vi! ❤️


Kommentarer
Therese N säger:

Sanna du ser ut att ha det underbart!! Så roligt att läsa här och se hur du har det :) hoppas resterande tiden av resan blir fantastisk och jag önskar dig all lycka <3

Svar: Åå love❤️❤️ tack!!
Sanna Lundqvist

2014-10-30 | 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: