HEMMA

Har varit hemma i nästan två veckor nu, två veckor blir det imorgon. När jag kom ut på Landvetter stod min familj och närmsta tjejkompisar där för att välkomna mig hem, gjorde mig till världens lyckligaste. De första två dagarna vart väldigt jobbiga hemma, språket funkade inte och jag ville tillbaka till Utah. Just nu älskar jag att vara i Sverige, det är så himla skönt att bara vara hemma med min familj samt hänga med kompisar. Ååh, älskar Sverige. 
 
I sommar är mitt mål att komma i form, jobba hårt och öva till körkort. Även att njuta och umgås med vänner. Ska nog försöka ta mig ner till Köpenhamn på ett besök hos Sofie och Boris ❤️
 
Tack till er som följt mitt år, att få kommentarer har betytt väldigt mycket. Ni kan alltid nå mig på [email protected]. Ha en otrolig sommar och ta vara på er! LOVE, Sanna ❤️
 
 
Kommentarer
Hanna säger:

Det har varit jätteroligt att läsa om ditt år i USA. Det verkar har varit en grym erfarenhet. Jag hoppas att min dotter vill göra det samma om sisådär 9-10 år. Ha en härlig sommar, Sanna och kom gärna förbi jobbet en sväng i höst. Kram /Hanna

2015-06-30 | 15:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: