Washington DC

Igår lämnade vi underbara Utah, jag grät så himla mycket och det var en väldigt jobbig morgon, ville verkligen inte lämna Utah, just nu är allt bra, men jag vet att det kommer bli jobbigt när jag kommer till Sverige. Allt kommer bli bra och jag kommer vänja mig och få en vardag i Sverige också, ska bli himla kul att träffa min familj och vänner!! 

Så igår anlände vi till Washington DC runt 3, hotellet är verkligen super fint. Vi badade i poolen och åt, vi stannade uppe sent på natten och hängde med folk. 

Idag har vi haft hotellfrukost samt vart på sightseeing i Washington. Vi såg vita huset, Lincoln Memorial och George town. Det var väldigt vackert men så sjukt varmt, ca 32 grader och ingen vind. Nu är vi påväg tillbaka till hotellet, vi ska simma i poolen och njuta av vår sista natt i MURICA'.

Imorgon lämnar jag USA runt 17, åker sedan till Köpenhamn och landar på Landvetter klockan 9.15. Kommer vli kul och antagligen många känslor. 

Men jag är väldigt tacksam att jag gjort detta år och att jag gjorde det 100%. Året har varit det bästa i mitt liv och jag har lärt mig otroligt mycket, inte endast engelska utan mest om mig själv och olika personer syn på saker. Att bo med en familj har varit lärorikt och nu har jag även ett hem på andra sidan jorden. Är så himla tacksam och glad att jag fick möjligheten att åka hit. 

SNART SES VI, älskar er alla. 


























Kommentarer
Cecilia säger:

hey!

Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om vilka personer som kom dig närmast under året? Det skulle vara roligt att veta :)!

Svar: Okej, det kommer jag göra så snart som möjligt! :)
Sanna Lundqvist

2015-05-31 | 00:50:41
Alva säger:

Hej!

Jättefin blogg, har följt dig under hela tiden. Ska åka nu i augusti så den har varit väldigt bra inspiration för mig! Jag tänkte bara höra hur länge du stannade efter skolan hade slutat? :)

Kram

Svar: Vad kul!! Jag stannade 1 vecka och sent 3 dagar i Washington, så 10 dagar! :)
Sanna Lundqvist

2015-05-31 | 16:17:39
Bloggadress: http://aalviiss.blogg.se
Niki säger:

Jag har, precis som Alva också skrev där uppe, följt dig sen du åkte för att jag också ska på utbytesår. Jag ska faktiskt också till Utah, fast bo i Saratoga Springs som ligger söder om SLC. Har jättemånga tankar som snurrar runt i skallen just nu och det är svårt att få vänner och familj att riktigt förstå de tankarna när jag förklarar... Har du någon mailadress man kan nå dig på? Förstår att du inte vill prioritera att mejla med en stissig bloggläsare när du snart är hemma i Sverige, men så fort du har tid över så skulle det vara toppen om du skulle vilja mejla kring några funderingar jag har samt berätta lite mer djupgående om hur Utah är, speciellt mormonerna ;) Min mail är [email protected].
Ha det så himla bra och väääälkommen till Sverige haha!

2015-06-01 | 19:11:20
Bloggadress: http://nouw.se/nikisusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: