Date night!

Igårkväll vr vi på dejt, jag och Ryan, Jacey och Carver. Vi gjorde en scavenger hunt. Vi fick uppdrag och fick lista ut var vi skulle ta oss, sen sände vi ett foto och fick nästa ledtråd. Ett av stoppen var smoothie baren Roxberry och slutstationen var bubbelpoolen! Vi hade så himla kul och glömde av tiden så kom hem lite väl sent. 

Har precis simmat, ska sova nu för har simning klockan 4 igen. Ikväll ska jag hänga med kompisar, vi ska åka skridskor, grilla och bada bubbelpool!

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA! Mitt år var varit så himla händelserikt och jag kan inte inse vad jag faktiskt har gjort men jag är stolt att jag klarat mig halvvägs! Nu är det nerförsbacke 😃😃








Kommentarer
Anna säger:

Gott Nytt År från oss alla i Florida!
Paketet är skickat. Vi älskar dig och är så stolta över dig! 🎉🎊

Svar: Gott nytt till er alla 💃💕
Sanna Lundqvist

2014-12-31 | 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: