GOD JUL IGEN🎅

GOD JUL! Snön Ă€r hĂ€r och tomten var hĂ€r imorse. FĂ„tt sĂ„ fina presenter och gett sĂ„ fina presenter. 

IgĂ„rkvĂ€ll hade vi party med The Smart side. Vi alla fick matchande pyjamas och massa annat. Min farfar hĂ€r kom fram till mig igĂ„r och berĂ€ttade hur mycket han tyckte om mig och att jag var en stor del av familjen och gav mig en puss pĂ„ kinden. Älskar dem! Mandy hade gjort svensk dessert till efterrĂ€tt som var mazariner 😃

Idag hade vi presentöppning pĂ„ morgonen. Älskar det hĂ€r! Jag fick sĂ„ himla mycket, tack ❀ 

Fick en frĂ„ga om vad jag köpte. Till Jeff en pyjamas, Stacy tofflor, syd - plattĂ„ng och dagbok, JC- pyjamas, underklĂ€der och plattĂ„ng. Köpte Ă€ven ett familjespel till alla. Mina förĂ€larar skickade fina presenter frĂ„n Sverige och de Ă€lskade dem! 







Haha ja jag fick en locktĂ„ng, Ă€ven klĂ€derna pĂ„ bilden😃

Kommentarer
Tord Rantakyö sÀger:

Hoppas att julen fortsetter lika bra som korten visar .Mormor / Morfar frÄn Haverdal.

2014-12-27 | 12:52:38

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: