GOD JUL!!!!

God Jul på er alla! Jag vill att ni alla ska ta vara på er familj för det är det julen handlar om för mig, krama dem lite extra från mig också. 

I måndags skulle vi åkte skidor men det var tråkigt väder så jag och Amy tränade, år på Café Rio och myste. De fick en utomhus bubbelpool också!😃

Igår var det bättre väder, faktiskt helt fantastiskt! Vi åkte skidor och omg va bra det va. Vädret var top notch, vi tar typ ensamma i backarna, det var väldigt pudrigt snö och jag umgicks med Amy och Kevin hela dagen! Hur perfekt? 

På kvällen hade vi Jul party hos deras mormor. Vi åt mat, åkte runt på en släde och sjöng julsånger, barnen uppträdde och vi öppnade klappar.

Har precis vaknat, ska springa med Amy vid 10. Sen ska jag och Sofie träffas och fira jul. Ikväll har vi middag med pappans släkt. Imorgon är det jul här och det sägs vara en lugn dag så det blir kul! Ska dock träna 😜❤️

GOOOD JUL!!🎅🎅🎅 önskar San(t)na Claus❤️






Kommentarer
Emma säger:

Skickar massa kärlek till dig❤️❤️ Och hoppas du får en fin jul!

2014-12-25 | 01:16:00
Anna säger:

God Jul älskling!✨❤️✨
Ser helt underbart ut, skidor är super!

2014-12-25 | 02:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: