On my mind..!

Det är så mycket som händer hela tiden och hinner typ aldrig tänka. Nu har jag gått och lagt mig men är inte så trött, sov i bilen hela dagen.

Det är redan december och jag har 6 månader kvar. Jag älskar det här, skulle inte byta det mot något. Kan inte tänka mig att åka tillbaka till Sverige nu. 

Jag saknar någon man kan gå till när jag bara vill lipa sönder. Jag saknar att få en riktig kram. Jag skulle kunna göra vad som helst för att ha mamma hålla om mig nu.
Jag har lagt på mig sedan jag kom. Dock har jag blivit mer nöjd med min kropp och bryr mig inte lika mycket som innan. Såg på gamla bilder och jag är så smal, dock tyckte jag då att jag var fet.. 
Jag saknar frihet. Jag vill kunna gå ut och gå/springa eller vad som helst ensam ibland. 

Alla är så sjukt skygga här och man byter inte om tillsammans, kan inte prata om privata saker eller något. Älskar att ha Sofie ❤️

Jag vill vara brun och vill slinga mitt hår men vågar inte göra det här hehe..

Att skriva allt detta gör så att jag börjar gråta men jag vill vara ärlig och komma ihåg hur jag hade det så :)

Kommentarer
Anna säger:

Vi vill ha dig här arg som glad❤️
Tänk vilka kramar det blir när vi ses. Då saknar du säkert USA så passa på att njut av nuet. Älskar dig!

2014-12-01 | 18:26:13
A säger:

Hej!
Jag har nyss kollat igenom din blogg och måste bara säga att du verkar vara en såå härlig människa! Ständigt glad, ser det ljusa i allt och du är helt enkelt väldigt inspirerande. :)

Svar: Tack vad glad jag blir!!😃😃
Sanna Lundqvist

2014-12-03 | 11:42:55
Olivia säger:

När du kommer hem ska vi kramas❤️!!!

Svar: Om vi SKA❤️❤️❤️
Sanna Lundqvist

2014-12-03 | 22:55:41
linnea säger:

i love you<3

2014-12-06 | 05:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: