Suck...

Haft en bra dag men mindre tur under kvällen. Kom hem från pasta partyt vid 21. Åkte sedan för att ta ut pengar på banken, efter det åkte jag till walmart. På walmart hittade jag inte mitt kort. Har alltså tappat det eller glömt det i bankomaten. Fick panik och var trött + att jag inte har någon ide om vad jag ska göra + att jag inte kunde nå någon. Men jag googlade och ringde Ica banken som spärrade mitt kort. Vet inte vad jag ska göra nu men kommer antagligen behöva skaffa ett nytt kort när mina föräldrar är hemma igen, men har ett annat kort som iallafall funkar i affärer. 

Jag har lärt mig utav detta att inte stressa och att allt löser sig. Jag menar det är inte världens problem haha. Är stolt att jag kunde spärra kortet. Kändes dock konstigt att ringa från min telefon på svenska.

Nu ska jag äntligen få sova. Somnade på min engelska idag och Mr.Hamm fick väcka mig i slutet av lektionen haha. I need sleep. Puss!

Hade fika på Seminary:n idag! Imorgon går vi på jullov🎄🎅😃

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: