TISDAG

Hallåå! Idag var det en vanlig dag, dock gick skolan väldigt fort. Simmade efter skolan, kom hem, åt och kollade på "Santa Claus 2". Nu ska jag lägga mig.

Imorgon har jag skola, simning och på kvällen ska jag till "Temple Square Lights" vilket sägs vara väldigt vackert. Vi ska även äta på Chuck-o-rama efter.

Okej detta är så sjukt töntigt men det får mig att må så dåligt. Mitt ansikte ser ut som ett uppstoppat djur. Mina kinder har blivit så feta. Kan inte kolla på bilder på mig själv eller i spegeln längre.. 😞 diet here we go, wait it's Christmas

Älskar er allla❤️

Kommentarer
sophia säger:

Ahh! Men hallå, jag tänker varje gång jag ser dig på bild att du är så himla fin! <3 Kram!

2014-12-10 | 09:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: