DEJTING

Fick en fråga om dejting och hur det är här, eftersom det är way different från Sverige så tänkte jag berätta lite!

Jag har varit på några dejter men alla har inte vart "dejt"-dejter haha. Så en riktigt dejt här är när en kille frågar om man vill gå på en dejt, han hämtar upp en i sin bil , öppnar dörren(gulligt men jobbigt haha) och sen gör man något kul. Oftast en aktivitet och mat på det! 

Gruppdejting är väldigt vanligt och man går ofta med 2-3 andra par och hittar på något, det är ganska så skönt ifall att det skulle bli stelt. 

Vi (our squad, ne men några kompisar) brukar oftast hänga med varandra varje helg, vi kollar film, käkar, spelar volleyboll osv.

Ska försöka boka in en dejt nästa torsdag för då släpps nya hungergames!!! Tagg!

Well well, hoppas du fick ett bra svar 😃 fråga om ni undrar något! Tons of love!

Vill bara säga att jag älskar detta livet, allt är toppen! Sure, det är inte alltid kul på mattelektionerna men ändå. Älskar mitt simlaget och de ger mig sån säkerhet, fått så många nya vänner där och Wylie är med i laget också. Iallafall så tycker jag om honom, vi hade en liten crush i början men sen inget mer och nu har jag börjat gilla honom igen. Vi får se vad som händer haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: