I veckan

Hej på er!

Tänkte summera de dagarna jag inte har hunnit blogga om. 

Var sjuk i tisdags men på kvällen åkte jag, mina systrar och Sofie runt med lite pyssel med dikter vi hade gjort till familjer för att sprida glädje, vi sjöng Thanksgiving sånger och hade de så roligt!

Onsdag var en vanlig dag, tränade dock inte, var fortfarande sjuk. 

I torsdags hade vi simtävling i Ben Lomand som är ca 1 timma bort. VI vann stort 😃😃!! Det gick helt okej för mig, fick samma tider som innan men var sjuk så det var jobbigt. Det är så kul för man tävlar som ett lag och får poäng lagmässigt. På natten vid 00.01 var vi på bio och såg den nya Hungergames filmen. Kom hem vid 3 tiden och somnade direkt.

På fredagen var jag så trött i skolan. Tränade inte pga förkylningen. Efter skolan åkte jag med min mamma och syd och Sofie, vi köpte 11 kalkoner och gav iväg dem till några familjer. På kvällen var jag med en klubb på skolan och hjälpte till.

Idag har jag simmat från 7-9, tränat vatten aerobic från 9-10 och nu har jag precis städat. Ska åka med Jacey och shoppa lite, sen plugg. Ikväll ska jag på två surprise fester för två kompisar som fyller år. Kul! Kram❤️






Kommentarer
Anna säger:

Tyckte du om filmen? Spännande att höra om Thanks giving. Vilka simtjejer! Puss😘

2014-11-22 | 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: