LEVER MIN DRÖM!

Hallå igen!!

Min vecka har varit toppen! I tisdags hade jag en simtävling. Simmade 50 free, 200 free relay och 100 bröstsim. Vann faktiskt mitt heat i bröstsim :) Vårt tjejlag vann!! Wiho! Dagen innan hade vi såklart pasta-party och det var lika roligt som vanligt.

Igår, onsdag, tränade jag så mycket haha. Började dagen med en morgon workout, gick i skolan och hade sedan simning. Efter simningen väntade jag på Dawn (Wylies och Gracees mamma, hon är den bästa) och vi tränade tillsammans, vi sprang och gynnade lite. Efteråt åkte jag hem till dem, jag och Gracee lärde oss dansa salsa, sen spelade vi volleyboll till 9 på kvällen, jag var trött JA!! Haha.

Idag torsdag, skola och simning. Jag, Sofie och Boris grattade även vår lokala koordinator med egen gjorda cupcakes, grattis Janna! Imorgon är det fredag och jag har kort dag i skolan och ingen simning!!! Jag, Wylie, Madi, Wyatt och Cassidy ska åka och kolla på en stor simtävling i Salt Lake, så kul!

Puss❤️ ha en fin fredag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: