This week..

Hej! Ligger i min säng nu och skriver med mina kompisar från NY, Linnea, Matilda och Jessica. Så mycket att prata om!!

Igår kväll var jag på 3 olika födelsedags fester, var så kul på alla!! Så grattis Kylie, Josh och Katie!! Idag har jag bara varit i kyrkan , skype:at med mamma&pappa, tagit familjefoton och ätit middag. 

Imorgon blir det morgonträning, skola och simträning. Ska packa till Seattle och ha pasta-party. På tisdag ska jag tävla mot Clearfield där en svensk utbytesstudent, Matilda, bor och är med i simlaget :D så kul!! 

På onsdag åker vi till Seattle, WA!!! Vi stannar där tills söndag, firar Thanksgiving och black Friday, är så excited 😃

Ha en superduperbra vecka, LOTs of love.


Kommentarer
Emma W säger:

Åh så mysigt med Thanksgiving!:D hoppas du får en bra vecka! Massa kramar<3

Svar: Tack hjärtat och desamma ❤️❤️
Sanna Lundqvist

2014-11-25 | 09:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: