PROMMMMMMM!!!!!

P.R.O.M. WOW. Vilken natt, bästa natten på länge, hade det himla roligt! Ska berätta allt och ni kan fråga vad ni vill om jag glömmer något 😃😃😃😃

Min dejt hämtade upp mig runt 8, vi hade frukost som killarna hade gjort uppe hos Ryan. Frukosten bestod av pannkakor, french toast, bär, frukter, bacon och juice. Killarna hade köpt alla par matchande "fast glasses" som vi sedan dansade med på kvällen. Efter frukost tog vi bilen in till Salt Lake där vi spelade med stora bubblesports. Vi var inne i bollarna och spelade massa spel som soccer, sharky och annat kul. Sen åkte vi och köpte en smoothie. Det var väldigt "exhausting" att spela med de bubblorna på! 

Sen gjorde jag iordning mig, Shannon fixade min makeup som jag verkligen tyckte om. Håret däremot blev en mess. Frisören som gjorde håret hade ingen aning om vad jag ville ha. Så jag kom hem gråtandes, dock hjälpte mina vänner McKenna, Emmy och Abby att fixa till håret så det såg bättre ut. 

Sen sågs vi alla igen och tog snabba bilder så limousinen väntade. Vi hoppade in i limousinen som tog oss till SLC där vi åt middag på en italiensk resturang som var ljuvlig!! Efter dinner åkte vi till the capitol där balen var, så HIMLA vackert. Sen dansade jag hela natten lång, efteråt sov jag hos Sofie med jess, Boris, Ryan och triston. Lyckad dag helt enkelt 😃😃






























Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se säger:

Wow, vad roligt! Vilken upplevelse :) Vad fina ni är!

2015-04-19 | 18:20:53
Bloggadress: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: