Full vecka!

Hej på er! Lördag och slutet av veckan. Har varit en rolig vecka. Har haft "Spirit week", vilket betydde utklädnad varje dag och i måndags hade vi Mr Tooele pageant. Killarna uppträdde (inte så seriöst haha), hade beachwear, finkläder osv. Brandon vann. 

Annars har jag varit på basketmatcher varje kväll, tagit promenader och igår köpte jag ett gym kort till VASA fitness. Tränade mitt första pass denna morgonen och det hette H.E.A.T. En blandning av x-fit, step och bodycombat, så roligt och sjukt jobbigt. Efter träningen tog jag en dusch och sen åkte vi till ett Mary Kay party. 

Idag ska jag på bröllop och födelsedags party. Ska även träffa Amy som är hemma i Tooele nu !!!! Lycka! 

Kramar i mängder. Ha ett toppen sportlov vänner 😘
Nerd day! 

Hahah 
Twin day! 

Jaceys födelsedag var denna veckan!!
Jag hade även en klippning. 


Dodgeball Tournament!
igårkväll hade vi ett "glow in the dark party" 🎊✌️




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: