GOTT NYTT ÅR -2015

Redan 2015, kommer kännas så konstigt att skriva och säga 2015. Men nu är vi här! Redo för ett nytt år, nya löften och nya händelser. 

Mitt 2014 var ett väldigt annorlunda år. Det började i Sverige och slutade i USA. Detta året har varit så himla roligt men också så himla jobbigt. Jag har skrattat tills jag gråtit men också storlipat av hemlängtan. Jag har lärt mig mycket, jag har blivit mer självständig och har faktiskt varit utan min familj och vänner i 5 månader. Känns konstigt när jag tänker på det, förut kunde jag knappt vara borta en vecka utan att vilja åka hem igen. Något jag märkt som utbytesstudent är att alla känslor är 10 gånger större. När jag blir glad är jag super glad och när jag blir ledsen blir det panik. Jag är aldrig mittemellan, allt är så nytt och känslorna är som karusell. Små saker kan göra mig glad och ledsen. 2014 är ett år jag alltid kommer att komma ihåg, ett år som kommer vara med mig för livet. 

Så nu kommer 2015 och även jag har nyårslöften. Vad har ni för löften? Såklart är fitnesslöftena alltid där ;)

- Ta vara på alla tillfällen. 
- Var positiv till allt och var det bästa exemplet som möjligt.
- Nå min vikt innan min födelsedag.
- Inte bli "attached" till någon kille i Utah.
- Inga sötsaker förutom på vissa speciella tillfällen.
- "complete every set" i simningen.
- Ta med skollunch till skolan. 

Förra Nyår / Denna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: