HELGEN



HEJ!! Ännu en vecka har passerat. I fredags var vi lediga och det var Rachels födelsedag så vi bakade en tårta och hängde med henne hela dagen. Vi har en dans om 3 veckor med 3 andra skolor och på bilden ser ni hur vi blev frågade!!! Visar bild på min dejt snart när vi svarat. 

Igår, lördag, var jag i SLC och shoppade. På kvällen kom Carver, Kati och Hunter till mig och vi umgicks! Idag behövde jag inte gå till kyrkan då jag äntligen ska Skypea med min familj efter en lång tid!! Ska bli så kul! Ska nog ta en springrunda innan de kommer hem också. 

Har bara tre veckor kvAr av simsäsongen och det är så SAD!! Asså älskar mitt lag även fast träningarna är så jädra jobbiga. Absolut bästa beslutet jag gjort. Ska ta vara på de tre sista veckorna och träna så hårt jag kan för att nå mina mål.!! 

Hoppas ni haft en bra helg och får en fortsatt bra vecka. Min vecka kommer bestå av simträningar, en simtävling, basketbollsmatcher och födelsedagsfirande. KRAMAR ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: