LOVE IT!

Älskar mitt liv här i underbara Tooele. Med mitt nya schema har skolan blivit så mycket roligare, har massa vänner i varje klass vilket gör allt så mycket bättre. Mina dagar består mest av skola, korta simträningar ca 1 timma, basketbollsmatcher och kompisar. Men jag gillar det, gillar att ha en vardag. 

Har Financial Literacy och det är så intressant. Det är en ekonomi klass men vi pratat mer om vår egen budget och vad vi lägger pengar på. Har även min favvo lärare där. 

Imorgon har jag simtävling och jag simmar 4 event. Har denna tävlingen, en till och sedan region januari 31. Efter det är min simsäsong över, imorgon har vi senior tribute och jag räknas som en så de blir kul men ledsamt. 

KRAM❤️ MUCHO LOVEE!! Blir inte så mycket bilder nu när jag är inne i vardagen dock.


Kommentarer
Anna säger:

Ser gärna lite vardagsbilder från skolan om det går. Puss❤️

Svar: Ska försöka ta mer bilder!😃❤️
Sanna Lundqvist

2015-01-15 | 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: