min nyårsafton

Min nyårsafton var helt okej, det var ju inte som vanligt med fin middag, kompisar och familj. Har tänkt på en sak, här äter vi aldrig fin middag eller har familjevänner över. Man tänder aldrig ljus eller dukar fint:( 

Igår vaknade jag upp 6.45 och simmade från 7-9. Kom hem och åt frukost samt tog en nap. Vaknade igen, åt lunch och tog en till nap. Klockan 4 hade vi träningen igen och jag trodde det skulle vara en lätt träning men nejdå detta skulle alltså vara den jobbigaste träningen på hela säsongen. Vi simmade 40 st 150 metare på 2.15. Man simmar 150 och när tiden är 2.15 simmar mina 150 igen. 40 av dem. Blä! 

Så kom hem runt 7 tiden och tog en dusch sedan åkte min familj till deras kusiner och åt tacos, efter det åkte vi till Shields och vi sköt raketer, åt snacks och åkte skridskor, kom hem runt 1 så det var en tidig nyårsafton. Idag ska jag nog åka skridskor och bara vara ute få vädret är strålande!

Hoppas ni alla hade en bra början av det nya året och att vi alla kan göra 2015 speciellt! Kramar ❤️


Fick ett brev från min bästis!!

Hahah älskar er!!!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: