Min vecka!

Hej!! Helg igen, älskar dock att vara i skolan nu när nya terminen har börjat men det är alltid skönt med helg. Idag har jag haft simträning, köpt nya träningsskor och snart ska jag se Taken 3 med en kompis :)

Hade simtävling i torsdags och jag simmade medley relay, 50 free, 100 breast och 200 free relay. Persade med 2 sekunder i bröstsim och med 1 sekund i 50 free. Kändes så jädra bra! 

I fredags kunde jag varken träna eller äta, hade så ont i mina öron och min coach tror jag fått "swimmers ear" så jag tog lite mediciner och nu är det bättre. 

Har en ny klass där vi tränar lyft och grejer. Vi tränade frivändingar och coach  gav mig massa cred, så träningen i Sverige har lönat sig! 

Har bytt till min iPhone nu också. Förut hade jag en kass telefon som jag köpte i början för att smsa och ringa ifrån men skittelefonen gick sönder och här kan man typ inte byta något. Dock var det billigare att ha min iPhone och så mycket enklare. Önskar att jag hade gjort så från början så jag slapp bränna $100. Så tips till er som ska åka iväg, gå aldrig till walmart utan gå till AT&T. 

Igårkväll var vi på en basketbolls match mot Stansbury. Det var som teknis vs b*ckäng. Allt var så seriöst och VI VANN WIHO! Det var så jädra kul och alla våra cheers var grymma.

Ha en bra helg och vecka! Kram ❤️








Kommentarer
Matilda säger:

Hej! Vad motsvarar de amerikanska betygen i sverige? Är förvirrad över vad det amerikanska betydet D står för. Grym blogg!

Svar: Hej, nej betygen är inte samma. Här är C godkänt. D är under godkänt :)
Sanna Lundqvist

2015-01-19 | 00:33:58
Bloggadress: http://nouw.com/usamatilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: