SENIOR TRIBUTE

Hej!!

Torsdag idag och vi hade vår sista simtävling innan REGION och STATE. Vi hade också Senior Tribute, där seniors och utbytesstudenter tog emot priser och blev representerade inför alla. Simningen gick bra, tror jag gjorde personbästa i bröstsim. Jag storlipade innan allt började och efteråt ska vi inte ens prata om. Alla seniors och utbytesstudenter, jag och Gina, sa några ord inför laget om hur mycket vi uppskattade allt och alla. Jag, såklart, kunde inte få fram ett ord då jag hulkade av gråt. Vi kramades och stannade en timma för att bara prata och umgås. Jag grät mer än när jag slutade 9an om de säger något haha. Man blir nog antagligen en familj av att simma i varandras spott och kiss som Amber sa haha.

Att gå med i simlaget är det bästa jag gjort under tiden jag varit här. Först och främst har jag lärt mig otroligt mycket och blivit så mycket snabbare. Har tappat 10 sekunder i min bröstsim. Men framförallt så har jag fått 56 nya bästavänner. Jag älskar dem alla så jädra mycket. Vi är en familj och jag har aldrig upplevt den känslan med ett lag innan, jag har ca 10 personer i laget som är mina allra bästavänner. Jag kommer aldrig att glömma min tid i poolen, alla tidiga morgonar och sena nätter tillsammans med laget. De finns alltid i mitt hjärta. 

Fick så många fina kommentarer idag från hela laget och ska skriva några här då detta är min dagbok och jag vill komma ihåg detta. Cassidy kom fram till mig och sa att jag är som hennes syster, att hon älskar mig så mycket och aldrig kommer lämna mig. Sen kom Kat fram till mig och Gina och sa såhär: "ni är dem första utbytesstudenterna jag verkligen älskar. Alla andra har bara varit ute efter att hänga med de populära och ni bryr er inte. Ni är sanna vänner. Sen så kom många fram och sa hur glada de var att ha mig i laget. Många seniors skrev på deras papper som lästes upp inför alla att de kommer sakna utbytesstudenterna mest. Allt detta gör mig så glad och så ledsen. Ångrar inte en sekund av min säsong. Ska ta vara på våra sista träningar tillsammans nu och så ska vi "KICK BUTTS @ REGION!!!!"

Nästan alla seniors.
Fick ett halsband, bilder och ett pris.
Tres amigos, Maddie och Cassidy. Mina bästavänner som jag såklart fortfarande kommer umgås med 🏊❤️


Så många timmar jag spenderat här. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: