vardag

Hej! Vi började ju skolan igår och är redan inne i vardagen. Idag har jag varit i skolan och haft simtävling. Jag gjorde riktigt bra ifrån mig och gjorde tangerat personbästa i både 50 free och 100 breaststroke. Nu på kvällen har jag inte gjort mycket. Började läsa en bok, som heter "The Giver", är redan halvvägs, den är så bra! Fick en bok av min familj som jag ska börja läsa när jag läst ut denna. Ett av mina mål är att läsa ca 30 minuter varje dag för att kunna bli bättre på engelska.

Imorgon ska träna klockan 6. Gå till skolan. Ha simträning och sen ta en promenad. På kvällen ska jag på basketbollsmatch, killarna har hemmamatch så det blir kul. 

Kramar ❤️

Fick våra bilder från simningen och här är fyra kompisbilder som jag, Cassidy och Maddi tog!




Skypade med mina NY kompisar och de har det underbart i sina stater! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: