3.16.15

Hej igen! Tiden går så fort och bloggen hänger inte riktigt med. Men jädrar vilken bra vecka (speciellt helg) jag har haft. Förra veckan var jag sjuk måndag och tisdag. På onsdag, torsdag och fredag tränade jag friidrott och på gymmet. I torsdags hade jag Banquet med simningen. Gav min pin med en svensk flagga och en amerikansk till Coach, samt Swedish Fish. Var kul att krama alla tack ❤️

Vi hade familj här från torsdag till måndag, de hade en begravning på lördagen. På fredag hade vi middag med familjen och senare åkte jag och Kati till Nate där vi spelade massa sporter osv. På lördagen så var begravningen och senare på kvällen jag evi middag med familjen. Men vi åkte hem runt 8 och hikade till T:et med Nate, Nate, Blake och fler. Efter det åkte vi till Stockton för att se något känt spöke, så läskigt! På söndagen var jag på homecoming för Sara, Sofies syster. Det var kul och träffade kompisar också. 

Idag måndag, var jag i skolan, åkte på lunch med Sof & Nate. Efter skolan gick jag till TRACK, hoppade längd och höjd - ÄLSKAR DET! Det är ca 25 grader och sol!! På kvällen sprang jag till gymmet och gick på Yoga vilket jag också älskar. Just nu lyssnar jag och mina systrar på musik. Ska sova snart! 

GRATTIS TILL LINNEA OCH CLARA SOM FYLLER HELA 18 ÅR IDAG - LOVE YOU GIRLS ❤️

Var på baseball i veckan.


Kati sov över och vi hängde med folk hela kvällen, hela helgen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: