3.8.15

Ligger sjuk i soffan och kollar på filmer. Varit sjuk sedan Torsdag. Förra veckan var vi lediga på tisdagen. Jag umgicks med Sofie, tränade osv. Annars har jag inte gjort mycket, tränat på gymmet och TRACK. Varit uppe i Logan där vi åt deras kända glass och såg en Basketball match. Föhoppningsvis kommer jag bli bättre imorgon och kan gå till skolan. En sak jag har insett om mig själv är att jag alltid går 100% tills jag kraschar. Gäller allt, skola, träning, kropp. Ha en bra vecka. Med kärlek från ett soligt Utah. 

PS. Jag fick äntligen se min sponsorstudent. När man åker med Explorius sponsrar man också en student för ett helt skolår. Min student, Mraia, bor i Tanzania och jag är jättetaggad på att skicka ett brev till henne när som helst. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: