Denna veckan!

Just nu sitter jag i kyrkan och skriver, är trött. Vädret är toppen, strålande sol, 26 grader och blå himmel. Blommor och träd slår ut, helt fantastiskt. Går till skolan i klänning, sandaletter och solglasögon. LOVE LIFE.

Har tyvärr behövt sluta TRACK då min rygg gör väldigt ont. Det är okej, saknar de lite men skönt att inte behöva stanna kvar på skolan 2 timmar efter varje dag. Nu går jag istället ut på en springtur eller spenderar nån timme på gymmet.

I veckan har jag varit på många baseball matcher, älskar baseball! I fredags så jag och Nate insurgent, så bra! Igår shoppade jag och Sofie i Salt Lake. Köpte en väska, klänning, bikini och solglasögon. Redo för sommar - YES😃 Igår på kvällen var jag trött och gjorde lite läxor, vid tio kom Nate och vi åkte till Coldstone för lite glass. 

Det var även min bästis födelsedag denna veckan. Grattis till dig Fille. Älskar dig så mycket, snart ses vi och då ska vi fira att vi båda är 18! Så SJUKT. Även grattis till Gurra som tog körkort, så himla kul. Är så taggad på att ta mitt! 

Ha en fantastisk söndag och vecka. Love you all ❤️





Mina underbara värdföräldrar. Är så tacksam att få vara en del av er familj. Ni betyder så himla mycket för mig och jag kunde aldrig ha fått en bättre familj. I'm so grateful to be one of the Smarts. I'm thankful that you accept me as I am and for everything you always do for me. I love you! 

Var med om en väldigt cool händelse igår, var på temple Square. Där går det alltid omkring Missionärer. Såg en blond tjej och tänkte att hon kanske var svensk. Gick fram till henne och såg den svenska flaggan. Vi pratade och hon är från BORÅS! Hon är bästavän med en tjej från Gånghester. Detta var väldigt kul, kul att prata lite svenska också. Frågade om hur de var att vara mormon i Sverige osv. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: